lördag 23 april 2011

Den som inga byxor har

Idag var det proklamerat vilodag för Lundgren. Dottern och jag började med att hälla ut lite juice på bordet i morse.








Jag fortsatte vilodagen med att konstatera att byxorna till min Maif-klubbdress är i slamsor och jag har ännu inte fått årets modell.




Jag konstaterade också att min Örebro-klubbdress är skickad från Jönköping till mig för två veckor sedan och sedan dess vet varken tillverkaren eller transportföretaget vart den tagit vägen.




Det fick bli en tur in till stan - för byxlös kan man ju inte åka. Efter att varit öm i baken under hela förra säsongen bestämde jag mig för att slå till på ett par Assos F1 Mille. När jag ändå var i shoppingtagen köpte jag lite annat jox också. Det får inte bli vilodag för ofta - då blir jag ruinerad...




Eftermiddagen blev cykelvård. Ordentlig genomgång inför söndagens 30-milare från Örebro!



Nu ska jag lägga mig i soffan och gelatinladda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar