lördag 16 oktober 2010

Var är fanfarerna?

Hemma bakades det tårta i morse. Jag trodde det var för att fira mig ända tills jag kom på att det skulle bli fest för äldsta dottern idag. Hennes "Super-sweet sixteen".

På eftermiddagen tog jag en cykeltur - väl medveten om att den skulle bli historisk.

Idag passerade jag årets milmål, 1 000 mil på på cykel. Då räknar jag bara utomhusmilen; ingen spinning eller rulle i garaget.
Jag hade nästan trott att publiken skulle stå vid vägkanten - göra vågen, blåsa fanfarer, ropa hejaramsor, köra cheerleading...det enda jag hittade var kanalbolagets får. Får väl hålla tillgodo med dem.

4 kommentarer:

  1. Såg du mig inte bland fåren?

    SvaraRadera
  2. Anders - var du det där stora svarta i mitten?

    SvaraRadera
  3. Imponerande! Själv kommer jag kanske upp till 600 mil om jag räknar in trainer mm.

    SvaraRadera
  4. Jätte STORT Grattis Mats!
    Det är skönt att klara sitt mål...Vi blåste ju fanfarer och ropade glada Heja rop för fullt här från Katrineholm - hördes det inte?

    SvaraRadera