söndag 1 april 2012

Maif-premiär!

Idag var det dags för samling vid IP kl. 9:00. Vi startade vårens organiserade söndagscyklingar för oss motionärer i MAIF Cykel.

Det var ett 50-tal som hittat till IP denna soliga men kalla och blåsiga söndag.

Massor med cykliser!
Själv var jag gruppledare i en 27-grupp idag. Det flöt kanon och alla körde lugnt och fint.

Raka led!
Efter fika och lite motvind tillbaka till Motala vände jag upp cykeln i medvinden hem och tryckte på rejält.

På kvällen tog jag med mig min hund till skogen en stund Det är bland det bästa hon vet - springa runt bland tusen lukter, rådjursskit och annat härligt. Nu sover hon på golvet i köket - alldeles slut.


Nya tag imorgon!

Någon som jobbat på bra är Björn. Han har hunnit till Baker City i Oregon. Följ honom genom att klicka på hans namn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar