lördag 7 april 2012

Kallt, kallt...

Igår var jag på Åtvidabergs FF:s hemmapremiär. Där satt jag på läktaren i regn och snö och frös som bara den. Spelet var det dock inget fel på och jag var bra hes när jag kom hem efter att ha vrålat av glädje när ÅFF gjorde mål.

I natt kom det en hel del snö som låg kvar. Därför var det aldrig tal om att ta racern idag. Ett bra val visade det sig eftersom det såg ut så här på vägen i morse.


Solen sken men det var riktigt kallt ändå. En rejäl nordlig vind gjorde sitt bästa för att kyla ner mig.


Funderade på att ta ett annat fordon hem. Det här var ju uppmärkt med mitt namn också!


Väl hemma konstaterade jag att den nya vinterjackan jag köpt funkade bra. Fötterna frusna som vanligt men annars kändes det bra. 


Söndagscykling med Maif i 30-grupp imorgon. Kollade vägen ikväll med bilen och jag tror jag vågar mig på racern imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar