lördag 11 september 2010

Hack i flytet

Nu har jag haft det lite motigt med träningen ett tag. För en och en halv vecka sedan var det dags för årets tredje förkylning med feber och ont i huvudet och kroppen. Nu har jag varit frisk några dagar men känner mig fortfarande lite orkeslös och, tyvärr, omotiverad.

Nu när säsongen börjar närma sig slutet måste jag nog fundera över om jag ska skruva om lite i upplägget till nästa år för att undvika att dra på mig förkylningar. Kanske ändra lite i kost och annat också - vi får se.

Blev lite tröstshopping idag istället. Min dotter skrev en inköpslista så jag inte skulle missa något.
På eftermiddagen var vi på cirkus. Det var många år sen sist och det var faktiskt ganska kul även om man tillhör den äldre delen av målgruppen.

Imorgon ska jag försöka komma ut på cykeln igen, men kanske inte med det vanliga upplägget - vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar