söndag 25 mars 2012

Sida mot - alltid sida mot

Idag blåste det friskt över Östgötaslätten. Eftersom jag var orolig att försova mig så satte jag mobilen på 06.30 imorse eftersom jag inte var säker på om den ställde om sig själv eller inte. Då tänkte jag att jag skulle hinna till mit möte med Johan i Klockrike oavsett.

Naturligtvis ställde mobilen om sig själv så jag gick miste om en timmas sömn.


På väg mot Klockrike var det sida mot. Jag hittade Johan som dagen till ära hade en ny sadel och vi tutade vidare mot Linköping för en tur Roxen runt. Vi tog Linköping först för att komma undan så mycket motvind som möjligt - tjenare...

Sida mot till Linköping och sida mot på östra sidan om Roxen.


I Norsholm var det stängt på båda fiken. Vi väntade ett par minuter så öppnade ICA och vi kunde proviantera lite.


Nu kändes det som om vinden vred och även på den här sidan Roxen blev det - sida mot!

Trots allt en grym runda med trevligt sällskap och knappt 12 mil till till räkneverket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar