söndag 6 mars 2011

Med lår som en parmaskinka

Med välhängda lår sedan gårdagen vaknade jag som en skugga av mig själv idag. Jag hade satt klockan på kvart i åtta för att se Vasaloppsstarten. Det börjar bli några år sedan jag stod där själv men suget börjar komma tillbaka!

Efter att klarat av ganska mycket stryktvätt under de knappa fyra timmar som Vasaloppet pågick så stack jag iväg på en liten cykeltur. De där sega benen svarade rätt ok och det var härligt att vara igång.

Solen sken ikapp med mig och isen drar sig tillbaka mer och mer - snart åker dubbdäcken av. Mötte Urban på vägen - han såg stark ut...

Hunden körde vilodag. Ser ju underbart ut att ligga i trappan upp till övervåningen och sova och sola samtidigt! Ska lägga mig själv där någon dag så får grannarna något att titta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar