söndag 20 februari 2011

Eländeshelg

Den här helgen går inte till historien som en av mina bästa. När jag åkte från jobbet i fredags ringde mamma och berättade att pappa hade ramlat ihop. En fredagskväll på akuten var liksom ingen vidare uppladdning för en bra träningshelg.

Att det dessutom var iskyla ute gjorde att jag bara lyckades klämma in ett oinspirerat trainerpass igår.

Idag gick det dock lite bättre och jag fick ihop ett par utomhusmil. Dessutom avslutning på trainern med ett par intervaller som sved fint i benen.

Jag såg ju inget vidare cykelchic ut...

Fint var det men kallt, kallt, kallt...
Tre veckor kvar till mitt eget lilla träningsläger på Teneriffa - kollade yr.no - 20 grader och strålande sol där nu, mmm...

2 kommentarer:

  1. hoppas det gick bra för gubben
    hmm nja vacker är du ju inte ;)
    förresten har pratat lite med Henrik...hmm han kom ju på lite skojjiga grejjer..,..ringer troligen i veckan till dig

    SvaraRadera
  2. Det är segt virke i gubben. Han är kvar på sjukhuset ett par dar till men sedan är han nog på benen igen.

    Slå en signal när du har tillfälle. För min del är jag nog borta en hel del på framför allt tisdag och onsdag.

    SvaraRadera