söndag 11 april 2010

Söndagsträning med klubben

Idag var det som vanligt på söndagsmorgnarna tidig uppstigning och iväg till dagens klubbträning.

Vi var nog 60-65 cyklister som samlades idag för att dela upp i grupper och ta oss till Nyfiket i Mjölby.
Själv åkte jag som gruppledare i 29-gruppen idag. Vi hade nästan exakt 29 i snitt över ca 10 mil så det var väl godkänt.

Det är kul att det är så många som är cykelintresserade. Hittade två stycken vid fikat som kollade in alla cyklar. De gillade speciellt Cresent - samma färg som på de egna fötterna...

Fredrik och jag avslutade med ett extravarv runt Boren efter träningen. Fredrik var urstark så jag hade fullt jobb att hänga med. Totalt blev det ca 153 km vilket gör dagens pass till det längsta i år. En bra uppladdning inför den tänkta randonnépremiären på lördag.
Väl hemma kollade jag vad hunden sysslade med - vilodag idag...
Så här såg det ut:
Nu ska jag gå och kolla upplösningen på Paris-Roubaix. De åker ju nästan lika fort som vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar