tisdag 9 februari 2010

Tejpade skidor...


Skulle valla skidorna för en ny runda ikväll när jag hittade en kartong med tejp. Det var några år sedan jag åkte på detta men jag insåg att jag hade tillräckligt för ett par skidor i varje fall.
Kletade på mina remsor och stack iväg. Kanonfäste hela tiden! Så pass bra att jag ska ta bort en halv centimeter av tejpen till nästa gång så jag får till lite bättre glid. Det blev totalt 12 km på under 50 minuter så det är väl i alla fall godkänt för en medioker skidåkare som jag.
I går var jag inne på CK Distans hemsida och hittade inbjudan till PBP 2011. Det känns som det börjar dra ihop sig. Jag konstaterade att det är bra om jag kan få till minst en 60-milare i år för att kunna "förhandsregistrera" mig och på så sätt öka mina chanser att få en plats i loppet.
I morgon blir det spinning med Maif CK igen - härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar