söndag 24 januari 2010

Cykel igen!






Idag blev det favorit i repris på gårdagens cykelrunda. Det gick bättre idag och jag var inte riktigt lika ilsken på bilister när jag kom hem idag.

Roligast var en bilist som strök min vänstersida med några centimeter tillgodo. Adrenalinet rann till förstås och jag hötte med näven. Då vinkade han och trodde jag hälsade... Då kunde jag bara skratta och så var jag på bra humör igen!

Kallt som attan var det idag tyckte jag. Fötterna tar mycket stryk som vanligt. Det kvittar visst vad jag gör för att skydda mig. Ganska skönt att tina upp dem i varmt vatten när man kommer hem - sticker lite lagom i tårna sådär.

Jag har haft bekymmer att få fartgivaren till min Polar CS300 att fungera ett tag nu. Innan jag stack iväg idag vände jag på den så att inte gaffeln "var ivägen" och se där - funktion igen. Gick prickfritt hela rundan - fantastiskt. Jag - kungen av teknik!!! (eller kanske inte...)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar