lördag 16 januari 2010

Äntligen cykel igen!

Idag blev det cykel igen!

Började dagen med att åka till Mantorp och handla. Tog lite längre tid än planerat eftersom vi råkade köra ner i diket på vägen dit...

Tur det finns hyggliga människor - ett yngre par stannade och drog upp oss!

På eftermiddagen tog jag fram cykel och laddade cykelskorna med en nyinköpt filtsula som skulle vara "jättevarm". De var väl sådär - jag frös fortfarande men kanske inte riktigt lika mycket som vanligt.

Jag passade också på att testa en lånad Garmin Edge 705. Det var ruskigt kul att se alla möjliga uppgifter om hur jag hade cyklat. Totalt blev det 35 km i ganska blåsigt väder över slätten.

Jag tog några vackra vinterbilder med mobilkameran också. Tyvärr ligger kabeln kvar på jobbet så det kan inte bli några bilder publicerade idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar