söndag 1 juli 2012

Falköping

Sparsamt med inlägg idag. Det beror mest på att jag har haft en bra dag på cykeln.

Startade i ett underbart väder i morse. Tyvärr byttes det till ösregn genom Värmland. Till de jag känner från Degerfors kan jag bara säga att den stan visade sig inte från sin bästa sida idag.

Tänkte från början stanna i Skövde men när jag väl var där klämde jag tre mil till till Falköping.

Känner mig oförskämt bra i kroppen efter 170 mil. Är egentligen bara högerknät som bråkar. Idag trodde jag att vevlagret var på väg att haverera
men det var mitt knä som det knäppte i.

40 mil kvar - håll tummarna!

7 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig :-) Härligt kämpat!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat hoppas på uppehållsväder i morgon! Kämpa på:)
    Åke

    SvaraRadera
  3. Håller verkligen alla tummar för att det ska gå bra idag! Vädret i Degerfors var tänkt för att du snabbt skulle komma där ifrån... ;-) Cissi

    SvaraRadera
  4. Vi är imponerade, håller tummarna för din fortsatta resa. Lycka till! Kenneth och Gunilla

    SvaraRadera
  5. 40 mil, det fixar du Mats. Kör (lagom) hårt!

    SvaraRadera
  6. 40 klara du det vet jag så kämpa på nu.

    SvaraRadera
  7. vet du vem som tog Gullspångsskylten ;)...
    Hoppas vädergudarna är med dig fortsättnignsvis det är du värd:)

    SvaraRadera