söndag 27 februari 2011

Imponerande

Ja det är väl inte min träning som imponerar direkt men om du läser vidare kommer du att bli imponerad - det törs jag lova.

Det var lite segt att ta sig upp idag efter 50-årskalas igår. Än så länge var det inte mitt eget men bara att man börjar gå på 50-årsfester gör ju att man börjar fundera...

Jag ägnade förmiddagen åt att trampa runt i ganska rejäl vind ute på slätten men temperaturen var behaglig så det funkade bra. Jag lyckades köra lite längre än vad jag planerat så jag hann hem lagom för att missa målgången i skidåkningen från Norge. Det gjorde ju i och för sig inget...



Inga glasögon idag! Men dubbdäcken behåller jag ett tag till!

Till er som tror att jag, genom att komma på den briljanta idén att satsa på Paris-Brest-Paris i år, fullständigt har tappat fotfästet vill jag be att ni klickar på den här länken: http://gunnarscykelblogg.blogspot.com/2011/02/raam-seminar.html


Jag är grymt imponerad av Gunnar som satsar mot RAAM 2012. Vad är ett litet PBP mot en tripp från kust till kust...

http://connect.garmin.com/activity/70419220

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar